Personlig Assistent til administrative opgaver søges hos Voksencenter Ristolahaven

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Voksencenter Ristolahaven søger Personlig Assistent til administrative opgaver til Bøgehuset

Har du erfaring med kontor- og dokumentationsarbejde og har du interesse i at assisterer synshandicappet medarbejder, så er du måske vores nye kollega.
Ristolahaven er ét af Marjattas fire voksencentre og består af seks botilbud. Et af disse er Bøgehuset der er et §108 tilbud med i alt 6 borgere i alderen fra 27–39 år, en gruppeleder og en medarbejdergruppe på ni. Vi skaber hver dag rammer og indhold af høj kvalitet, for at det gode fællesskab kan vokse og rumme alle. Med vores personalepolitik ”Venlighed som fremgangsmåde” tager vi desuden ansvar for at inddrage hinanden, vores forskellige fagligheder, erfaringer, viden og perspektiver for at nå de bedste resultater.

Vi søger en personlig assistent 17 timer ugentlig til at hjælpe gruppelederen med div. administrative opgaver, såsom dokumentation, indberetning af vagter, udfyldelse af skemaer, journalføring, tage referat m.m.

Da stillingen kun er på 17 timer, opfordrer vi kandidater som har fået tilkendt flex- eller skånejob at søge stillingen. Timerne skal dog planlægges ud fra gruppelederens behov og mødeplan.

Der kan evt. være mulighed for yderlige timer som afløser på det pædagogiske område.

Personlige kompetencer

Vi har brug for at:

  • Du har overvejet, hvad det vil sige at træde ind i rollen som personlig assistent
  • Du er struktureret i dit arbejde og har et godt overblik over dine opgaver
  • Du kan formulere dig på skrift
  • Du er fortrolig med en PC og har erfaring med både Word og Excel
  • Du er fleksibel, stabil og imødekommende.
  • Du er klar til at indgå i et tæt samarbejde med gruppelederen, som du skal assistere, samt husets øvrige medarbejdere

Vi tilbyder:

  • En struktureret og rytmisk hverdag med humor og omsorg
  • Et godt indblik i Marjattas værdier, tilgange og metoder
  • Et bred vifte af administrative opgaver
  • Et hus hvor du møde en masse glade og aktive beboere og medarbejdere
  • Al den vejledning og oplæring du har brug for

Løn og ansættelse: Stillingen er på 17 timer med start hurtigst muligt. Ansættelsen og lønindplacering sker efter gældende regionale overenskomst.

Yderligere oplysninger: Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte Gruppeleder Mette Ryom-Røjbek tlf. 22 54 98 11 eller mail mry@marjatta.dk

Ansøgningsprocedure: Skriftlig ansøgning med relevant CV uploades via vores hjemmeside.

Ansøgningsfristen er d. 31. august 2024, men vi vil løbende kalde kvalificerede kandidater til samtale, og stillingsopslaget inaktiveres, når den rette kandidat er fundet.

Vi gør opmærksom på, at der vil blive indhentet referencer fra tidligere arbejdspladser, samt relevant straffeattest i forbindelse med ansættelse.

Du kan læse mere om Marjatta på www.marjatta.dk.

Tæt på skov, fjord og strand på Sydsjælland og Stevns ligger Marjatta. Marjatta bygger sit virke på Rudolf Steiners menneskesyn og den antroposofiske filosofi. Marjatta huser 250 børn, unge og voksne borgere, rundt omkring på mangfoldige bosteder og værksteder. Vi har omkring 600 medarbejdere. Vi lægger vægt på, at beboerne skal møde omsorgsfulde og fagligt dygtige medarbejdere, der på en kærlig måde kan understøtte hver enkelt borgers trivsel og udvikling samt fremme hans/hendes livskvalitet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Næstved Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (17-17 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Marjatta, Strandvejen, 4733 Tappernøje

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6098766

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet